Prekių grąžinimas
Įsigytas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo, remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Norėdami pradėti grąžinimą, galite susisiekti su mumis adresu info@mymood.lt.
Jei jūsų grąžinimas bus priimtas, atsiųsime jums grąžinimo siuntimo etiketę, taip pat instrukcijas, kaip ir kur išsiųsti pakuotę. Prekės, išsiųstos mums prieš tai nepaprašius grąžinti, nepriimamos. Atkreipkite dėmesį, kad jei jūsų gyvenamoji šalis nėra Lietuva, prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi.
Visada galite susisiekti su mumis visais grąžinimo klausimais info@mymood.lt.
Pažeistos prekės
Gavę užsakymą apžiūrėkite ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė yra brokuota, sugadinta ar gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją ištaisyti.
Negalima grąžinti tam tikrų tipų prekių, pvz., greitai gendančių prekių (pvz., maisto, gėlių ar augalų), individualių produktų (pvz., specialių užsakymų ar individualizuotų prekių) ir asmens priežiūros prekių (pvz., grožio produktų). Taip pat nepriimame grąžinti pavojingų medžiagų, degių skysčių ar dujų. Jei turite klausimų ar neaiškumų dėl jūsų konkrečios prekės, susisiekite.
Prekių keitimas
Jei norite pakeisti gautą prekę į kitą, greičiausias būdas yra grąžinti turimą prekę, o kai grąžinimas bus priimtas, iškart įsigyti naują prekę suformuojant naują užsakymą. Taip užsitikrinsite, kad gausite norimą prekę kuo greičiau, o pinigai už grąžintą prekę įprastai sugrįžta per savaitę.
Pinigų grąžinimas
Kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžintas prekes, pranešime jums, ar pinigų grąžinimas buvo patvirtintas. Jei bus patvirtinta, per 10 darbo dienų jums bus automatiškai grąžintos lėšos naudojant jūsų mokėjimo būdą arba bankiniu pavedimu. Atminkite, kad gali šiek tiek užtrukti, kol jūsų bankas arba kredito kortelę išdavusi įmonė apdoros lėšų grąžinimą.
Jei nuo jūsų grąžinimo patvirtinimo praėjo daugiau nei 15 darbo dienų ir dar negavote pinigų, susisiekite su mumis info@mymood.lt.